Jul

Ojoj, nu har det blivit att jag inte har skrivit här på ett tag igen. Vet inte varför men har väl kommit ifrån det här med att sitta framför datorn på sista tiden. Fast det betyder ju inte att det inte har hänt roliga saker :)

Kan till exempel berätta att jag har fått min första vaxning av nån som är lite duktigare än vad jag själv är^^. Detta beror på att Jimmy var så gullig och ordnade att hans moster (som var väldigt trevlig) vaxade benen på mig. Måste erkänna att det var väldigt smidigt ;).

Sen kan man ju inte glömma att det har varit jul. En alltid lika trevlig årstid -enligt mig. Trots att det inte blev så många på julafton här hemma så blev den ändå väldigt lyckad. Och alla julklappar var för en gångs skull förvånansvärt bra. Det brukar ju alltid vara någon som man inte känner sig så nöjd med - men inte i år. Däremot är det ju inte julklapparna som gör julen så trevlig utan själva stämningen och umgänget...

Nej, nu ska jag gå och läsa lite bok innan jag somnar. Klockan är ju i alla fall 2 på natten.

Ha det så bra! :)

/elinpelin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0