Ojoj

Haha, hoppsan. Verkar som jag trots allt inte är värd ett bra betyg i svenska, eftersom jag råkade skriva förkänade  istället för förtjänade. Men även solen har ju fläckar, som man brukar säga ^^ :P. Jag verkade däremot ha förgyllt Marijkes kväll igår med ett gott skratt, så jag får väl glädja mig åt det. 
        Däremot var jag tvungen att ändra det nu, så att inte svenskaläraren skulle få syn på det, för det skulle ju inte vara bra. :P Iofs kommer hon säkert att få reda på det i alla fall om jag känner Marijke rätt...

Till alla er som nu tror att jag är en av de där riktigt stora plugghästarna måste jag tyvärr förstöra era förhoppningar och säga att det inte stämmer. Fast visst går skolan före rätt mycket i mitt liv även om jag inte ägnar hela mitt liv åt den. ;)

Ha det bra!

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar svenskläraren?

2007-12-06 @ 14:43:29
Postat av: Tobias

haha jag hade också skrivit SVENSKAläraren ;)

2007-12-09 @ 02:30:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0