update nr 3

Nu sitter jag här igen när jag egentligen borde plugga. Ehh, fast jag kan ju plugga lite senare ;) Nej, jag känner att jag är tvungen att köra en av mina updates. Har ju gått ett tag sen jag skrev här nu. 

I helgen hade jag ju dansuppvisning och det gick rätt ok. Var däremot lite segt att jag bara var med på ett nummer i år - man får så mycket tid över. Det som händer på dansuppvisningarna när man har väldigt mycket dötid är att man sminkar sig onödigt mycket. Sen när man ska åka hem på bussen känner man sig bara en aning billig...=/ Är dock det roligaste man har att göra för stunden, så vad ska man göra?

Lite senare på lördagen åkte Jimmy och jag in till stan för att äta mat och gå på bio. Hehe, det roliga var att han verkligen fick se hur seg jag kan vara på att äta ibland, eftersom det tog 50 minuter för mig att äta upp en burrito från taco bar. På ungefär halva tiden hade han både lyckats äta upp en burrito och en dipptallrik. Men vad skulle jag göra? Den där #%¤ burriton var hur drällig som helst! :P

I skolan har vi haft NP i MaC och engelska muntligt. Båda har väl gått sådär. Sen har vi fått tillbaka våra argumenterande svenska uppsatsskrivningar. Eftersom svenska är ett av favoritämnena är jag alltid rätt orolig över att jag inte ska få ett bra betyg, trots att jag tycker att jag förtjänar det. Därför gick min puls i ungeför 120 precis innan vi fick tillbaka dem. (Kanske lite överdrivet men det kan inte hjälpas). Blev däremot väldigt glad när jag fick kommentarna "Mycket bra språk" och "Elegant" tillsammans med det högsta betyget. ^^

Kan även berätta att jag äntligen har börjat fatta det här med att köra bil rätt bra. Körde som så många andra dagar till skolan idag och jag märkte verkligen att allt gick hur lätt som helst. Allt börjar äntligen gå på lite rutin. Körkortet nästa! ;)

Nej, nu ska jag plugga lite historia så ha det bra!

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha det är det jag inte vet, det har gått asbra :)

2007-12-05 @ 15:49:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: majki

hahaa SVENSKA ELIN, FÖRKÄNADE STAVAS FÖRTJÄNADE. MOHAHAHAHA

2007-12-05 @ 22:27:34

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0