Fysikplugg

Ibland blir jag helt tokig på blogg.se den här tiden. Allt går så otroligt segt att man helt enkelt bara ger upp att skriva ett inlägg. Finns nästan inget man blir mer galen på än sega datorer.
        För övrigt har jag haft eng NP i A-kursen idag (reading & listening). Tror det gick helt ok men det var lite synd att tiden låg precis på sovmorgonen, som jag missade förra veckan också. Senare delen av skoldagen gick ut på att åka in till "Aula magna" och lyssna på när de berättade om årets nobelpris i medicin och kemi. Det var ju bara något sövande på sina ställen.

Egentligen borde jag plugga fysik så in i #%¤ nu, men eftersom Elin är en lat person tänker hon dra ut på det hela. Ska förresten skriva en önskelista till julen också, eftersom hela familjen frågar oavbrutet vad jag önskar mig. Iofs är det lite roligt att tänka på alla saker man kan önska sig, men eftersom jag inte bryr mig särskilt mkt längre är det mest bara tidskrävande. 
       
Känner mig lite stolt att jag tog mig tiden att skriva ett inlägg nu. Är verkligen inte duktig på att hålla bloggen uppdaterad, som Tobias glatt brukar påpeka btw... :P

Men ska väl ta fram fysikboken nu iaf, så ha det bra

image4

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Marijke

I'm so into it.. (not)..

2007-11-27 @ 19:50:53
Postat av: Tobias

härligt att du har publicerat ännu ett inlägg ;D

2007-11-27 @ 20:29:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0