helgplaner

God kväll alla läsare och bloggare!

Idag var det den skriftliga delen i NP engelska A. Gick helt okej tror jag. Fick även tillbaka mitt spanskaprov med ett mvg på. Då blir man glad.
        I helgen blir det lite firande av mamma eftersom hon fyller år imorgon. Dock inte så stort eftersom vi bara bjuder ena sidan av släkten i år. Lite tråkigt enligt mig, eftersom jag mer gillar större fester med mkt folk..fast det kan ju bero på också. En filmkväll med kompisarna kan ibland vara lika kul som en stor fest. 
        Måste väl plugga lite i helgen också och välja ett ämne jag ska skriva i svenskan. Har uppsattsskrivning på tisdag. =/

I övrigt mår jag faktsikt rätt bra, förutom att jag har blivit lite förkyld. Fast det är ju en sån årstid.

ha det bra och god natt

/elinpelin


Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: Ska nog göra det ;) usch då, inte kul att vara förkyld :O

2007-11-16 @ 23:50:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nice med mvg =)

2007-11-17 @ 14:42:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0