Heroes

Har precis (eller inte så precis) kommit från denna veckas heroesavsnitt. Missade de första minuterna tråkigt nog, eftersom jag totalt glömde bort mig för ett tag. Fick därför värsta chocken när Jimmy ringde och sa: "tittar du på heroes?". 
        Vid ett sånt här så kallat chocktillstånd kan man lätt drabbas av panik... Därför var den första tanken som slog mig att kolla på klockan. Då jag snabbt kunde konstatera att klockan var 21:14 var det inget annat att göra än att kuta nerför trappan och slänga sig framför soffan. Lyckligtvis lade sig chocken efter några minuter :P
    
Egentligen kan jag titta på avsnitten på datan hemma hos nån som brytt sig om att skaffa dem.. men det ger inte samma spänning. Man vill ju vänta på nästa avsnitt i en vecka så att man har något roligt (i denna för annars dystra värld) att se fram emot.

image5

Aja, men ska sova nu..så att jag inte blir ännu tröttare än vanligt i skolan imorgon. Tror jag ställer klockan på 06:00.
sov så gott!

/elinpelin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0