Höstlov

Hur irriterande kan det inte bli.. när man väl har tagit sig tiden att skriva ett långt och fint inlägg så försvinner det  precis när man ska publicera det. Nej, efter idag ska jag bara skriva korta inlägg. Inte för att jag tror jag kommer kunna hålla det men..

Hur som helst har det gått ett tag igen sen sist jag skrev något här. Kan bero på att det har varit så skönt med höstlov att jag helt enkelt har glömt bort bloggen. Det som har hänt sen sist är väl lite sammanfattat:

* Min hund (som är rätt liten) blev attackerad av en annan hund och behövde åka in till veterinären. Trots att han hade blivit biten i ögat hade han en väldig tur och klarade synen med ett hårstrås marginal.   
* Jag var duktig och ställde upp och hjälpte till när kommunen annordnade lite "höstkul" för barnen/ungdomarna. Det jag gjorde var att hjälpa barnen/ungdomarna göra sina egna kortfilmer. Projektet var riktigt kul på sina ställen men allt som allt blev det en rätt lång dag.
* Hjälpte kusinen att flytta lite saker i sin lägenhet, som hon precis har fått ^^.
* Såg på Pistvakt igår med Karin och Tobias. Det var inte riktigt mitt förstahandsval men eftersom jag absolut vägrade att hyra en skräck eller beckfilm igen fick den filmen duga.

Hade även tänkt passa på att jobba lite på lovet men eftersom de sprängde efter bergvärme (och därmed hade stängt) blev det inget av med det.
        I kväll/helgen ska jag antagligen hitta på något med Jimmy och eftersom jag har åkt dit rätt många gånger är det nog hans tur att komma till mig. I år blir det däremot inget besök på kyrkogården, eftersom de flesta i familjen är upptagna av annat. Kan bli svårt att ersätta det nöjet men jag kommer nog på något ;).

Ha det bra

/elinpelin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0