Kändisliv

Gokväll gokväll..^^

Sitter just nu och lyssnar på NRJ. Det som spelas är Britney Spears nya låt Gimmie more. Britney har aldrig riktigt varit någon stor idol för mig och den här låten gör det inte mycket bättre. Men visst måste jag medge att hon har haft många bra låtar också.
        På tal om Britney Spears måste jag säga att jag har blivit väldigt trött på allt prat om hur eländiga alla kändisar är nu för tiden. Det är väl inte konstigt att de blir lite loco när det är ett sådant hysteri kring dem? När man var mindre ville typ alla bli kändisar när de blev stora (och det är många som vill det nu också) fast nu har ändå många upptäckt vilket liv kändisarna får utstå. Fast jag måste medge att det skulle vara roligt att byta liv med en kändis för några dagar...frågan är bara vem man skulle välja ^^  

Btw har jag precis börjat läsa boken "ett öga rött" av Jonas Hassen Khemiri. Boken verkar vara rätt ok men jag måste medge att det var lite ovant att läsa den i början. Men det är ju bara roligt med lite variation ;)

ha det bra

/elinpelin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0