Ny mobil ^^

Vi tackar vår charmör Tobias för dessa inlägg. Håller verkligen med honom om att det har blivit galet kallt på sista tiden. Det är ju knappt att man vill sätta näsan utanför dörren när temperaturen går ner under nollsträcket. Däremot slapp Tobias och jag faktiskt gå så långt igår kväll, eftersom mamma kom och hämtade oss. Iof var det ju skönt att slippa gå men ibland blir jag verkligen galen på henne. Som igår när jag ringde hem och skulle säga att jag skulle börja gå hem (som hon ville) var det första hon sa: "äntligen!". Min mobil var däremot trasig, för annars skulle den blivit mombad av samtal från henne. Men jag menar - det är inte mitt problem att hon inte kan somna innan jag är hemma. :P Fast man kanske ändå ska vara glad så länge hon orkar bry sig...
 
Idag har det blivit lite matteplugg med en av mammas lärare på jobbet. Blir bara inte klok på den här C-kursen... men det var faktiskt lite roligt att sitta med henne och försöka komma på svaren på uppgifterna. Särskilt eftersom hon inte kunde dem så mkt bättre än vad jag kunde. Har även passat på att köpa en ny mobil, eftersom min gamla typ har lagt av helt. Var även till mormor & morfar på farsdagsmiddag och till en barndomskompis som fyller år idag. ^^ Har tyvärr inte hunnit gratta min egen pappa så mkt, men han bryr sig inte. Gör era?


image3
ha det bra

/elinpelin    


Kommentarer
Postat av: Tobias

Själv sa jag bara grattis men hade ingen present, skäms på mig! Och det var riktigt skönt att få skjuts igår :]

2007-11-11 @ 23:01:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Svar: juste men du har ju härliga skor :) dom ser asvarma ut :D jag hade min gröna idag, askalla :(

2007-11-13 @ 22:22:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0