Panik!

Phu, va allting känns stressigt hela tiden. Som tur var gick det rätt bra på fysikprovet idag (förutom nått slarvfel) men jag har ändå inte den lättnaden man brukar ha, när ännu ett prov är avklarat. Har så många andra prov på gång att jag inte hinner känna så.

Hehe, igår förresten.. Skulle ju gå och lägga mig lite tidigare tänkte jag, men så blev det inte. Det blev faktiskt inte ens så mycket fysikplugg som jag trodde det skulle bli. Detta beror på att Marijke och jag hade ett lååångt och bra samtal om livets alla bekymmer och glädjestunder. Som vanligt kom vi fram till många fina slutsatser ^^. Ett exempel på vad vi kom fram till: Fysik är jobbigt och vi har alldeles för många prov nu just nu.
        Som ni ser kunde vi reda ut många av livets frågor med vårt samtal ;) om inte annat var det väldigt roligt när mamma förskräckt kom in till mig klockan halv tolv och sa: "Elin, du måste tänka på att du inte har någon sovmorgon imorgon!". Ni skulle sett hennes min :P

För övrigt håller jag på att städa rummet nu, eftersom det verkligen ser ut som ett bombnedslag. Ska ha genrep med dansen klockan fem till ungefär klockan åtta och sen ska Jimmy komma hit. Därför har jag blivit beordard av mamma att städa mitt rum innan första advent nu, eftersom jag inte har tid sen. 

image7

Ha det bra!

/elinpelin 

Kommentarer
Postat av: megasen

då kommer jag över ikväll då;) eller så får du gå ut med hunden:P

2007-11-30 @ 17:12:48
Postat av: Tobias

känner också att man hela tiden stressar, vi får varva ner : ]

2007-12-02 @ 21:03:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0