plugg och författarbesök

Idag har Elin faktiskt varit lite duktig för en gångs skull... ^^ Då vi slutade skolan vid halv ett satt jag kvar och pluggade matte till klockan halv fyra. Fick dessutom rätt mycket gjort, så jag är ganska stolt över mig själv ;) 
        Idag fick vi även tillbaka testen "reading & listening" i engelska NP. Där fick jag 9/10 poäng (mvg)..trots att det var ganska på gränsen. Men vadå - ett mvg är väl alltid ett mvg? :P 
       Skoldagen innehöll även ett besök av Jonas Hassen Khemiri (författaren till "Ett öga rött" för er som inte vet). Han var riktigt rolig så det blev väldigt underhållande att lyssna på honom. Tycker däremot inte att boken är så överdrivet rolig.

Mitt lyckliga jag knäcks däremot lite vid tanken på att jag egentligen borde plugga ännu mer nu. Har ju fysikprov på fredag, Ma C NP på tisdag och ett riktigt stort historiaprov strax därefter. Det är alltså hårdplugg som borde gälla. Eftersom min helg ockuperas av dansuppträdanden och Jimmy så blir det  inte att jag kan utnyttja den så bra heller =/. Därför får vi be att Elin lyckas fixa det här på något annat sätt ^^.

Tänkte även börja adventspynta lite nu, eftersom jag inte har så mycket tid sen. Fast är det inte lite tidigt att börja pynta? Det är ju första advent i helgen men det känns ändå som om det är väldigt tidigt att börja..vad tycker ni?

Jo... Marijke, är den här bakgrunden bättre?

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Marijke

jo, mycket bättre..men först med en fjortis mössa och nu samma bakgrund som mig..äsch det är väl bara smickrande antar jag..;)

2007-11-28 @ 22:27:53
URL: http://flyingdutchwoman.blogg.se
Postat av: Marijke

mjo, se så det tycker jag..mkt roligt ;)

2007-11-28 @ 22:38:21
URL: http://flyingdutchwoman.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0