Restaurangbesök

Tja, tja ;)

Sitter här och är verkligen hur mätt som helst. Kom hem för typ en timme sen, efter att ha varit på en thai restaurang. Jag, mamma och syrran följde med mormor och morfar och deras "ärtsoppsgäng", som de har haft sedan urminnes tider, till restaurangen. Ett par i "gänget" har en restaurang på en båt inne i stan tillsammans med deras son och nu blev vi alltså bjudna dit. Det var verkligen en hur mysig restaurang som helst. Btw så har den blivit vald till stans bästa för ett par år sen. ^^
        Vi fick jättemkt mat och dricka, så nu kan jag knappt sitta upp...men det var däremot jättejättegott =). Hoppas verkligen att jag får följa med dit igen ngn gång ;). Men nu ska jag nog sova snart..kanske läsa lite i Harry Potter, som jag har väntat med att köpa tills den svenska översättningen kom ut.

sov så gott

/elinpelin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0