sovproblem

Så har skolan börjat igen och ens lediga tid tas upp av läxor. Däremot tror jag det värsta med skolan är att man måste gå upp så tidigt på morgonen, då det fortfarande är mörkt och riktigt kallt ute. Och såklart även att man måste gå och lägga sig i skaplig tid på kvällarna. Det har ju blivit lite slarv med det nu på höstlovet och därför gick det ju som det gick med att försöka somna igår kväll. 
        Eftersom jag visste att jag hade vaknat väldigt sent på morgonen gick jag inte och lade mig förrän framåt klockan tolv. Sen låg jag i sängen och kunde inte somna förrän klockan halv tre!
        Jag kände mig faktiskt trött men det gick bara inte att somna. Eller joo..jag somnade till i nån minut innan jag flög upp ur sängen, eftersom jag hade fått för mig att det var en jättespindel eller ngt liknande i sängen. :P Händer rätt ofta att jag vaknar och verkligen får för mig något helt tokigt. Men det värsta är att jag tror att det är på riktigt. 
        Hur som helst har jag varit riktigt seg hela den här dagen, så det är nog bäst att jag går och lägger mig nu.  ^^

god natt och sov så gott :)

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha jättespindel, vad tänker du på egentligen ;)

2007-11-06 @ 22:33:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0