Tobias gästbloggar

Idag är det inte Elin som skriver utan det är charmören Tobias. Vi har nyligen sett sexkomedin "allt om min buske". Personligen tycker jag den var galet roligt då man skratta mycket! Ni kanske har sett den? Nu efter filmen är vi lite rastlösa och vill träna inför Idol 08, det blir singstar! Ett sjukt bra tidsfördriv. Vid midnatt måste vi röra oss hemåt till våra hemtrakter men det är så grymt kallt så man vill inte utanför dörren. På vägen hit var våra fötter som isbitar så vi tänkte först lägga dom i ett varmt bad.
Vad har ni gjort ikväll?

image1

tl

Kommentarer
Postat av: ULLA

JAG HAR KNULLAT

2007-11-10 @ 23:00:12

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0