Trött

Shit va jag har varit trött idag - kunde bara inte sluta gäspa på lektionerna. Jag antar att jag borde gå och lägga mig lite tidigare på kvällarna. Iofs är det lättare sagt än gjort och det blir oftast att jag går och lägger mig vid elva/halv tolv på kvällarna hur mycket jag än försöker gå och lägga mig tidigare.
        Direkt när jag vaknade på morgonen idag var min första tanke: "Varför gick jag inte och lade mig lite tidigare igår?". Däremot brukar min första tanke vara något liknande varje morgon :P.

Ikväll är det verkligen hårdplugg som gäller.. har slarvat allt för länge med pluggandet. Jag vill ju inte sitta på provet imorgon och känna paniken komma vällande över mig när jag märker att jag inte kan svaret på någon av frågorna. Det är nog faktiskt bland det värsta som kan hända, enligt mig, och oftast får jag lite smått panik vid ett sånt tillfälle. Jag känner mig så otroligt dum i huvudet. Däremot blir mitt humör på topp om det går bra på ett prov, men så är det väl för de flesta. ^^

Nej, nu ska jag utnyttja min tid ensam hemma. Det är sååå lugnt och skönt när alla är borta :)

image6

ha det bra!

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Tobias

Lycka till med pluggandet :D

2007-11-29 @ 16:27:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0