Hänglåstankar

Ännu en dag har paserat och man har åter igen börjat räkna dagarna till helgen. Tisdagen har varit rätt skön med bara tre lektioner och teori på idrotten. Efter skolan blev det som vanligt lite tv-tittande innan jag gav mig på läxorna.
Btw - Då det gäller tv-program efter skolan måste man se That '70s show (klockan 16:10 på kanal fyra, för er som inte vet), vilket är ett mkt roligt program. 
       
För stunden sitter jag och funderar på om jag ska byta ut mitt hänglås i skolan (vilket i sig inte verkar vara en så rolig sysselsättning). Men en kompis upptäckte för ett tag sen, av en slump, att jag kan öppna en annans hänglås med min nyckel ^^. Det som inte är lika roligt med det är att den personen troligtvis också kan öppna mitt lås. Och tänk om den personen uppptäcker samma sak som jag och får för sig att roa sig lite med mina saker!
        Nej, det bästa kanske är att skaffa ett annat hänglås och behålla nyckeln till det förra...ifall man nån dag har glömt sin miniräknare :P Eller?...

/elinpelin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0