Höstväder

Go morgon alla bloggare!

Idag var det inget vidare att vakna, precis som vanligt på sista tiden. Det första jag såg när jag vaknade var ett gråmulet och blåsigt väder, så vet jag att jag egentligen borde göra den där läxan som jag har tagit med mig hem. Till råga på allt har familjemedlemmar gått och blivit sjuka, så jag måste typ krypa längs väggarna för att hålla mig någorlunda frisk =/. 
        Men något som är positivt med det här tråkiga vädret är att det blir desto mysigare att sitta hemma i soffan och kolla på någon bra film. Och såklart förgyller också alla fina höstkläder tillvaron lite. Så mitt råd till alla där ute som blir lika deprimerade av det här vädret som jag blir, är att ordna en riktig mysig filmkväll med hela kompisgänget.  ^^

Ha det bra

/elinpelin


Kommentarer
Postat av: Tobias

Håller med! :) Fast jag skulle hellre föredra att åka till värme och sol =)

2007-10-14 @ 15:03:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo, det skulle jag nog också om jag fick välja ^^

2007-10-15 @ 20:48:51
URL: http://elinpelin19.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0