Ny vecka

Så var man tillbaka till skolan igen och en hel ny vecka väntar.  Den här veckan ska jag mest försöka fokusera på fysikprovet klassen ska ha på fredag (och tro mig när jag säger att det är nog bäst att lägga ner alla sina krafter där). Annars är det faktistk rätt lugnt i skolan.
        I helgen har jag inte riktigt bestämt vad som ska göras. Känns som att jag måste träffa Jimmy snart, eftersom det var ett tag sen nu (som vanligt). Har även några kompisar som ville hitta på något, vilket jag också känner att jag borde göra. Plus att mamma tycker att jag borde hänga med familjen ut i skogen en sväng och plocka svamp, om det är fint väder ;). Jag får se..det kanske blir en slags blandning av alla tre eller så försöker jag klämma ihop allt på något sätt. Alltid blir det något. ^^

Hoppas att alla andra också kommer få en bra vecka!

Ha det bra

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hoppas du fixar fysikprovet :)

2007-10-16 @ 20:21:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0