update

Nu har jag äntligen skaffat en blogg på blogg.se också. Lyckades bli övertalad av Tobias att det var mycket bättre att ha en blogg här än på blogspot.com, som jag tidigare haft. Om ni vill se mina tidigare inlägg får ni därför spana in http://elin--pelin.blogspot.com/.

Idag har det varit en sån där dag då man inte gör någonting alls. Vaknade rätt sent och sen blev det bara att resten av dagen flöt förbi utan att något särskilt hände. Det blev iaf mycket tv-tittande och mycket sjungande på singstar, som Matilda hade lämnat kvar efter igår kväll.
       Från början hade jag tänkt göra något med Jimmy, men eftersom han skulle jobba blev det ändrade planer. Fast det kanske var lika bra det, så att jag kunde få lite skolarbete gjort också.

Nu ska jag väl gå och lägga mig snart, så att det inte blir lika sent som igår. Det är ju trots allt en dag imorgon också ^^
sov så gott alla bloggare där ute...

/ep


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag ska förmodligen också sova nu :) Sov så gott!

2007-10-14 @ 02:03:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0