uppdatering nr 2

Ojoj! Har inte blivit något skrivande här på länge...krävs en liten uppdatering på allt som har hänt :)

I helgen lyckades jag faktiskt hinna med allting som jag skulle. Kompisarna tog jag mig tid för på fredagen (inte så överdrivet länge däremot - men några timmar) och skogen hann jag med innan jag åkte till Jimmy på lördagen. Eftersom allting inte verkade stämma för mig, på resan till Jimmy, tog det mig 2½ h (!) istället för 1 h 45 min, men dit kom jag alltid ^^
       Lyckades även klämma in lite plugg för testet i engelska vi hade på måndagen. Tycker därför att jag var väldigt effektiv den här helgen ;)

Idag hade vi vårt sista prov innan höstlovet, vilket är otroligt skönt. Själva provet gick däremot inte riktigt som jag hade hoppats på och därför har jag varit lite smått irriterad hela dagen. 
        Nu hade jag tänkt skriva lite spanska och gå ut med hunden en liten sväng innan Heroes  börjar. Kan även nämna att jag är ensam hemma igen, så det gäller att ta tillfället i akt att göra ngt.

vi hörs

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Tobias

Låter som en lyckad helg :)

2007-10-24 @ 21:32:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0