Aprilskämt

Idag har det inte blivit ett enda aprilskämt för min del. Det är nog första året på väldigt lång tid som jag inte är på humör för att skämta med folk.
        Jag kommer ihåg förra året hur mamma, jag och syrran lyckades lura pappa riktigt rejält. Det vi gjorde var att skicka sms till hemtelefonen med olika budskap. På det första sms:et stod det något om att vi inte hade betalt samfäldighetsavgiften på länge och att vi därför skulle behöva betala 500 kronor extra. Pappa förstod däremot att det troligtvis var ett aprilskämt, men han trodde att det var vår granne som stod bakom det. Därför sprang han efter ett par till sms in till vår granne och skällde ut henne.
       
Hehe, det är sällan man skrattar så mycket som vi gjorde då. Kommer ihåg hur mamma verkligen lade sig ner på golvet full i skratt. Synd att det inte är så ofta man har det så roligt.. fast å andra sidan kanske man inte skulle uppskatta de riktigt roliga stunderna om man hade roligt hela tiden.

Hoppas ni lyckas att lura någon riktigt rejält ;)

/elinpelin


Kommentarer
Postat av: Elina

svar: haha ja. men som vädret ser ut nuförtiden så brukar det ju inte direkt vara vinter (i dess rätta bemärkelse) i december ;D

2008-04-01 @ 19:48:53
URL: http://trefoil.blogg.se
Postat av: Elina

svar: haha okej, men betyder det att du tycker att jag ska byta eller bara att den är fin? :p

2008-04-03 @ 22:34:17
URL: http://trefoil.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0