Kondition åt skogen

Har för någon dag sedan fått reda på att jag ska ha ett Biptest vecka sexton. (Är inte det lite elakt att säga det bara två veckor innan?) Därför har jag nu bara en aning panik gällande konditionen. Tycker verkligen inte om att gå ut och springa men måste ändå tvinga mig själv till det. Testet kommer däremot att infalla under samma vecka som spanjorerna/skorna kommer hit. Behöver kanske därför inte göra det då.. fast måste hur som helst göra något ytterligare konditionstest för att få ett mvg i idrott (som jag verkligen vill ha). Måste förbättra mitt resultat som jag tidigare har fått. Alltså är det bara att ta sig i kragen och gå ut och springa.

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Elina

svar: haha nej det har jag inte, det är tjejen som gjorde bilden som fixade det :-) egentligen har jag ganska gröna ögon..

2008-04-03 @ 22:44:23
URL: http://trefoil.blogg.se
Postat av: Elina

svar: haha bra :-)

2008-04-03 @ 23:13:18
URL: http://trefoil.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0