För mätt :/

Tja, tja =)
Sitter nu hemma hos Jimmy och känner mig som en stor tjockis. Detta kommer sig av att vi tidigare ikväll gick till en kinesisk restaurang här i Märsta, där jag både åt en stor portion med friterad kyckling, ris och sötsur sås. Till detta åt jag även friterade bananer med glass till efterrätt.
        Och inte nog med det! Tidigare idag vräkte jag i mig 2/3 av en hel ostkaka (ni vet hur en förpackning ser ut). Kan ni förstå att jag känner mig en aning äcklig för tillfället. Känns nästan som att jag ska spy upp allt igen. =/

Imorgon blir det plugg och dans som gäller. Hoppas bara att jag kan vara med på dansen, även fast jag har rätt ont i halsen.
        Ämnet som jag ska plugga är matte, eftersom jag har prov på måndag klockan 08:00 (sista provet i MaC). Håll tummarna för att jag lyckas bra på det! ^^

Ha det bra!

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: zalina

fan va gott :) jag äter som dig typ varje dag!! :)

2008-02-09 @ 23:56:24
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se
Postat av: Elin

haha, joo alltid var det gott ^^. Skönt att höra att det är andra som också äter så :P

2008-02-10 @ 21:18:59
URL: http://elinpelin19.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0