Grattis Jimmy 19 år ^^

Sitter nu hemma hos Jimmy, men ska snart åka hem. Han fyller 19 idag så det har varit lite firande med sötsaker.. inte särskilt bra för mig, eftersom jag skulle bli lite nyttigare efter Spanien. Egentligen skulle jag åkt hem vid ungefär klockan tre men eftersom min träning var inställd stannade jag kvar lite längre.
        Blev tillfrågad av hans familj om jag ville följa med till samma hotell på Rhodos i sommar. Tror dock att det inte blir att jag kan följa med, men ska höra med familjen ikväll. Det är ju rätt långt dit och mycket kan hända innan dess.

Men i alla fall... tänkte ringa och höra med Gina om det blir att jag ska jobba på lovet någonting. Hon har ju inte svarat på mitt sms som jag skickade igår =/. Annars kommer det väl mest bli att jag ska försöka plugga lite till mina två prov nästa vecka - svenska och kemi. "Va, roligt"

Nej, ska vara lite social nu.
Ha det bra!

/elinpelin


Kommentarer
Postat av: Tobias

Du ska hinna träffa mig också, eller hur ? ;D

2008-02-24 @ 19:52:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0