Helgen

Ännu en ny vecka har börjat och det är en hel skolvecka kvar till nästa helg. Idag har jag gått i skolan från klockan 08:00 till klockan 16:30. Dagen var ändå inte så jobbig som man kan tänka. Detta beror på att:

1. Vi hade aerobics på idrotten. (en aning simpel men ändå aerobics)
2. Marijke hade bakat värsta goda morotskakan till spanskan.
3. Vi hade inte en lika tråkig biologilektion som vi brukar ha.

Helt enkelt var det en rätt lyckad skoldag.

Helgen var faktiskt oväntat rolig och jag ångrar absolut inte att jag anmälde mig (som jag gjorde lite på fredagen). Har träffat många nya kompisar och fått mig en liten tankeställare kring ämneskonferensens ämne "rasism och mångfald". Fick även se musikalen "Hair" då eleverna på skolan vi sov på hade premiär med den musikalen. Den var också oväntat bra. 
        Hela helgen var i korta drag väldigt lyckad och jag tycker att arrangörsgruppen hade lyckats väldigt bra med organiseringen. Blev nog däremot lite för lite sömn... 7-8 timmar på hela helgen. =/ Därför somnade jag till ett tag på bussen hem och missade nästan min hållplats.

Var även på dansen igår + att jag åt min första semla för i år. =)

Nu ska jag nog plugga lite spanska, eftersom jag har prov på torsdag. 

Men ha det bra!

/elinpelin

  

Kommentarer
Postat av: m@jk

vad snäll du är ;)

2008-02-04 @ 20:13:28

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0