Helgen

Go kväll alla kära läsare!

Har precis kommit från tv:n där jag har suttit ett antal timmar nu och tittat på "Let's dance" och filmen "America's Sweethearts", som jag dock har sett tidigare. I "Let's dance" blev jag lite förvånad över vilka de två sämsta paren var men det var bra att Dilba åkte ut, trots att jag gillade henne lite smått ibland.

Annars är jag rätt trött och har ganska ont i halsen (inte så bra när jag åker till Spanien på torsdag). Mamma och syrran är rätt sjuka så det blir väl värre för mig med.
        Skulle egentligen åkt till Jimmy ikväll men eftersom jag var rätt trött och stressad bestämde jag mig för att det var bättre om jag kom imorgon istället. Inte så roligt att åka själv i 1 ½ timme på fredagkvällen heller, men eftersom han frågade om han skulle möta mig i stan kan jag väl inte skylla på det. Hur som helst tror jag att han blev lite irriterad, trots att han försökte övertala mig att han inte var det.  Men vad ska jag göra.. har inte kunnat sova ut riktigt på rätt många helger i rad nu. 

Men, men ha det bra!

/elinpelin 

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0