Högskoleprov och fysik

Sitter här ännu en gång när jag egentligen borde sova. Satte främst på datan för att jag skulle anmäla mig till högskoleprovet och sen blev det att jag inte stängde av den när jag väl hade gjort det. 
       
Med tanke på högskoleprovet... tänk vad skönt om man skulle få ett bra resultat där (vilket inte kommer att hända). Då skulle man inte behöva bry sig om att plugga så mycket i skolan. Och det i sin tur får mig osökt att tänka på mitt betyg i Fysik A: Godkänt! Jag har inte fått ett G i betyg sen jag vet inte när. MItt mål i gymnasiet var att inte få något G alls, så det har jag ju misslyckats med nu. Måste ändå säga att jag tycker jag är värd ett VG i kursen och att min lärare var lite väl hård vid betygsättningen.

Men, men ska sova snart så sov så gott!

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Tobias

såklart du var värd VG.. usch på fysikläraren! go morgon =)

2008-02-06 @ 08:58:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0