¡Hola!

Tankte passa pa att skriva ett inlagg medan min spanjorska duschar. Min spanjorska (och hennes familj) ar by the way mycket trevlig och hon kan prata precis lagom mycket engelska. Manga andra av de som bor har i Spanien kan inget alls, men hon kan sa mycket att hon kan farklara ett ord som jag inte forstar pa spanska till exempel. Katarina har dock fatt en spanjorska som pratar for bra engelska :P

Forsta kvallen som vi var har at vi middag klockan tolv med nastan hela gruppen och det var bara nagot ovant, sarskilt eftersom vi skulle upp tidigt nasta morgon. Men roligt var det i alla fall.
        Pa morgonen igar at vi frukost pa deras restaurangskola och dar kande man sig lite som en utomjording da manga elever stod och tittade och pekade pa en :P. Deras frukost ar ju som vantat bara en aning onyttigare an vad var ar. Har ater de kakor, chokladpuffar, sylt, marmelad, muffins etc. Det ar ju gott men inte sa bra for figuren kanske =/.
        Darfeter akte vi in till Sevilla och gick omkring dar och tittade pa byggnader m.m. Tycker det ar mycket trakigt att jag inte kunde ta med mig kameran. Alla byggnader ar verkligen jattefina har ^^, sa jag skulle garna vilja fota och visa nagra. Far val be nagon som har har kameran med sig att skicka nagra bilder till mig sen. 
        Pa kvallen igar gick vi till en bar och var dar till klockan 2-3. Sen gick vi hem och sov hela natten lang till klockan ett idag (vi ar lediga idag pa dagen).

Ikvall ska vi ha middag (knyt) med alla familjer. Sedan ska vi aka in till Sevilla igen och ga pa ett diskotek. Kommer nog bli att vi stannar dar tills valdigt sent, sa imorgon kommer jag nog att vara mycket trott.

Maste aven beratta att mina presenter som jag tog med mig hit (ljushallare, te, och godis (ett kilo)) ar mycket uppskattade. Speciellt godiset, som aven hennes pojkvan och alla hennes kompisar gillar valdigt mycket. :P Polkagrisarna som jag har forklarat ar typiskt svenskt gillar de precis som jag sadar mycket.

Hoppas ni kan lasa det har meddelandet, trots att det inte gar att skriva alla bokstaver. Ska forsoka skriva ett till meddelande sen.

Ha det bra!

/elinpelin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0