I skolan...

Guuud, va trött jag är. Kunde knappt hålla ögonen öppna på kemilektionen och det hände flera gånger att jag nickade till. Nu har vi ännu en lång rast i väntan på idrotten där vi ska ha badminton. Har precis varit och ätit.

Det som är orsaken till denna dags trötthet är min lilla sovstund efter skolan igår och mitt samtal med Jimmy igår natt. Jimmy gnällde by the way på att jag skrev alldeles för lite om honom här i bloggen :P. Får väl börja nämna honom lite mer.. nöjd Jimmy?. 

I helgen ska jag iväg på en konferens till Järfälla. Därför kommer jag att missa första danslektionen i afrikanska för den här terminen. Hinner däremot hem till träningen på söndag, vilket är tur, eftersom den är lite svårare. 
        Jo, när det gäller dansen så skulle jag ju kolla på när en lärare som jag hade en gång i orientalisk dans var med på programmet "du är vad du äter" och undervisade. Missade precis det klippet med några minuters marginal igår kväll så gissa om jag blev irriterad. Kan inte se reprisen heller, eftersom jag är borta i helgen. Därför har Jimmy (som är så gullig så^^) erbjudit sig att skaffa det till mig. ;)   

Men nu ska jag vara lite social med mina kompisar... som för tillfället är måttligt roliga. Eller det är väl mest Matilda som är helt inne i svenskaläxan som vi har till idag och gnäller lite smått då Monica och jag orsakar lite för mycket oväsen.

Ha det bra

/elinpelin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0