I Spanien nr. 3

¡Buenos tarde!
Idag ar Elin bara en aning seg efter gardagens utflykt. Tror jag somnade omkring klockan sex nagon gang och da var jag valdigt trott med tanke pa att jag hade varit i gang hela dagen. Stallet vi gick till var ganska litet och det blev latt fruktansvart varmt. Eftersom alla rokte hejdlost pa dansgolvet blev det aven valdigt rokigt. Snacka om att mina klader som jag hade pa mig luktade rok.
        Som vanligt pa sana dar stallen finns killarna som alltid ska halla pa att ta pa en och fraga dumma fragor. Nu var det daremot bara lite svarare att svara. Eftersom det dels var en valdigt hog ljudniva och dels for att de fragade/sluddrade pa spanska. :P

Ikvall ska vi ga ut och bowla, tror jag. Innan ska jag, Marijke och vara spanjorskor hyra en film att kolla pa har hemma ^^.  Ska aven ga ut och ata med min spanjorska och hennes familj, tror jag.

Nej, nu ska jag plugga lite historia =/.

Ha det bra!

/elinpelin


Kommentarer
Postat av: tilda

nu är jag avundsjuk:P

2008-02-17 @ 20:29:50
Postat av: Jimmy Borgvall

Hej gumman hur är allt där nere? aja hoppas att du har haft det roligt ut på cluberna.... men jag ska inte vara den svart shuke typen nu.
jag vill bara att du ska veta
att jag älskar dig och att du vet det och jag saknar dig väldigt mycket... jag vet inte om du gör det oxå =/ men det lär jag nog märka när du kommer hem =)
Med mig är det bara bra med om du undrar men jag saknar dig... jag vet att du är hemma om ett par dagar men jag kan inte stå ut med att vänta till på torsdag när du kommer hem... men om du vill så kan du ju ringa när du kommer hem i allafal.
Puss och STORA KRAMAR din Jimmy

2008-02-18 @ 20:59:55
URL: http://jimmyborgvall.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0