Matilda 18 år! <3

GRATTIS MATILDA 18 ÅR!!! =)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Anar inte hur avundsjuk jag är på dig just nu... men va tusan, i värsta fall kan jag ju låna ditt ID-kort om jag vill gå ut på krogen till exempel. Folk kan ju ändå inte skilja på oss ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sitter nu hemma hos Tilda och skriver lite på datan medan det spelas lite "sing star" i bakgrunden. Jag och Monica ska sova över här :).  Vi har alla friluftsdag imorgon (inte så konstigt med tanke på att vi går i samma klass), så vi börjar inte förrän klockan 10:00. 
        Eftersom Monica och jag ska sova i samma säng är det dock lite oroväckande.. tänk om hon är så van att sova bredvid pojkvännen att hon glömmer att det är jag. Vem vet om jag vaknar med en blöt puss på kinden. ;)

Haha, jag måste berätta om en annan rolig sak som Monica gjorde idag förresten. Hon och jag var och handlade födelsedagspresenter till Tilda idag. Kunde dock inte slå in dem, eftersom ingen affär gjorde detta. Därför ger vi fram en kasse med alla i till Tilda. Monica och jag hade köpt två par tröjor, ett halsband och två par armband. Jag hade utöver detta även köpt två böcker. 
        Eftersom allting låg i samma kasse var vi ju tvungna att tala om vad som var ifrån vem. Därför säger Monica då hon räcker fram påsen: "Böckerna är från Elin". Nog för att de inte var inslagna, men lite kan man ju dra ut på det. :P
        Men inte nog med det! När Tilda har tagit upp armbandet säger Monica glatt: "Det passar till tröjan". Hon hade inte ens tagit upp den än. Men, men..ett gott skratt fick vi i alla fall och en bra anledning att mobba Monica. ;) 

Ska nog sjunga lite sing star nu.

Ha det bra!

/elinpelin


Kommentarer
Postat av: Tobias

Sjung på nu :D

2008-02-07 @ 23:16:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0