Övernattning

Hehe, måste bara köra en liten redovisning om hur det gick att sova över hos Tilda. =) I det hela stora gick det väldigt bra, ifall man inte räknar med sömnbristen. Monica somnade däremot en-två timmar före mig och Tilda. Det gav oss flera otroligt bra tillfällen att lyssna på hur det låter när någon pratar i sömnen på finska. Som om finska i sig inte är tillräckligt svårt att förstå för oss som inte behärskar språket  :P. 
        På morgonen påpekade dock Monica att jag också pratade väldigt mycket i sömnen, men eftersom jag vet att det stämmer kan jag ju inte göra något annat än att hålla med. ;)

Ha det bra!

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: monica

haha ;) jag hoppas att ni hade kul;P

2008-02-09 @ 10:17:23
URL: http://outstandingnr1.blogg.se
Postat av: tilda

visst var det roligt att se Monica vända sig och hojta ngt på finska. vi blev allt nyfikna om vad det var hon sa. Det var skönt å prata också;) men det blev sent:P

2008-02-17 @ 20:28:06

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0