blaha blaha

Hola!...Sitter här i skolan efter spanskan och väntar på att mitt möte ska börja. Det börjar klockan fem så det är ju inte så överdrivet lång tid kvar ^^. 
        Känner mig lite onyttig efter att jag har vräkt i mig ett antal kakor på spanskan. Det är för att vi har infört att någon alltid ska ta med sig lite kakor på måndagarna. Ett väldigt bra förslag, tycker jag. :)

Annars händer det väl inte så mycket i mitt liv för tillfället.. Var och uppträdde lite med dansen i lördags (om det är något att berätta). Haninge innebandy hade match mot Tullinge och istället för att ha cheerleaders i pausen kom vi och dansade lite. ;) Det var däremot bara en låt och därför var det inte ett så långt uppträdande. Plus att vi bara var åtta personer som var med. Men, men..roligt var det i alla fall. 

I övrigt var jag mest med Jimmy i helgen. Vi hyrde filmen Deja Vu, vilket var en väldigt bra film. Får väl tacka Jimmy för att han tjatade på att vi inte skulle se Catwoman, utan istället bege oss ut i blåsten för att hyra en film.

Nej, nu ska jag nog börja gå till mötet...

Ha det så bra!

/elinpelin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0