Datorkrasch

Har precis kört iväg syrran ett tag från hennes dator eftersom min verkar vara död för tillfället. Hoppas bara att jag får igång den senare, men jag misstänker att det kan vara lite svårt. Har haft detta problem flera gånger och varje gång har vi fått ta hit den "dataansvariga" i området så att han får försöka fixa lite. Alla dessa gånger har datorn gått igång igen på lite skicklighet och mycket tur. Tvivlar däremot att man kan göra så hur många gånger som helst.
        Nej, min slutsats är att man aldrig ska köpa datorer från Dell - de går bara sönder hela tiden. Och om de inte går sönder så krånglar de om något annat.

/elinpelin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0