Ingen sovmorgon

Oho, idag gick jag upp klockan åtta och det är väldigt tidigt för mig, för att vara en ledig dag. Var tvungen att göra lite ärenden innan jobbet så därför blev det ingen sovmorgon för min del idag. Börjar jobbet klockan tre och jobbar tills vi stänger. Sen ska jag jobba alla dagar fram till lördag - alltså midsommarafton och allting. Får glädja mig åt att det är dubbel lön då. Ska äta lite lunch nu men jag skriver väl något till inlägg senare idag, så det är bara att hålla utkik ;)

Vi hörs  

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: tack så jättemycket :D

hoppas att du får en bra dag ;)

2008-06-17 @ 14:46:25
URL: http://fkj.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0