klädsim?

Nu är jag tillbaka för ytterligare en dag på jobbet. Är däremot rätt trött sen igår, som inte blev en lika lugn kväll som jag hade trott.
        Det hela började med att jag sprutade ett litet vattenstänk på en arbetskolega som jobbade med mig igår. För att hämnas gav han sig tusan på att han skulle kasta ner mig i poolen som vi har här på jobbet. Kan ni förstå vilken panik jag fick när jag insåg vad han tänkte göra...? Däremot lyckades jag undkomma doppet i bassängen med nöd och näppe. Det tog mig dock femton minuter, ett litet hål i byxorna, en riktigt smutsig tröja och lite övertalning för att lyckas med detta.
      Nej, usch vad man får stå ut med här på jobbet. Kommer vara helt slut när den här sommaren är över =/

/elinpelin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0