Sommarlov

Ljuva sommarlov!
Nu är det nio och en halv vecka där jag kan göra i princip vad jag vill. Skönt att veta att man kan sova hela dagarna i sträck om man så skulle vilja. Måste däremot jobba rätt mycket för att ha råd med körkortet som jag ska försöka ta under sommaren. Det tråkiga med körkortet är att det medför många timmars pluggande... men det kommer att bli skönt när man kan köra sig själv till ställen, istället för att be om skjuts från mamma och pappa.

För att byta samtalsämne lite kan jag tala om att jag har varit och klippt mig idag. Känns alltid lika skönt när man har blivit av med lite slitna toppar. Köpte även färg till en toning som jag tänkte lägga på antingen idag eller imorgon. Får se hur det kommer att se ut när det är klart.

/elinpelin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0