Sommartider

Sommar, sommar, sommar ;)
Känner att allting känns mycket lättare nu när allting är ljust hela tiden. Har lite kvar att göra i skolan men det känns som att det inte är så mycket att lägga ner energi på. Däremot ska jag ha sista provet imorgon.. och det kanske jag borde kolla lite på innan jag går och lägger mig (har pluggat lite tidigare så jag är inte helt dum). Sen har jag en projektrapport i svenskan som ska in innan jag är helt fri för den här terminen! =)

Så..vad kommer min sommar att bestå av? Till största del blir det väl jobbet och försöka ta körkortet men såklart även lite andra saker också. Ska bland annat ner till Danmark och fira min artonårsdag på "Tivoli". Orsaken till detta är att min mamma gissade på att alla kompisar skulle vara borta under den perioden och då var det lika bra att vi gjorde något istället. Men det blir säkert jättebra! ;)

Men ska skriva lite på rapporten nu, så vi hörs sen någon gång! <3
/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag är inte borta då :O

2008-06-05 @ 11:01:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: dt tkr jag minsann :)

2008-06-05 @ 12:20:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0