Studenten

"För jag har inte tagit studenten, för jag har inte tagit studenten, för jag har inte tagit studenten - fy fan va jag är bra!"

Känner att jag måste tänka lite positivt nu när man ser alla studenter åka runt i sina bilar. Har ju trots allt bara 365 dagar kvar vid det här laget.
        För övrigt sitter jag vid skolans datorer och väntar på att jag ska börja servera årets treor på deras "avslutningslunch". De ska börja äta klockan ett men jag funderar på att försöka hitta på något att hjälpa till med innan dess. Har varit i skolan sen klockan nio och hjälpt till med att dekorera, så det börjar kännas en aning segt. Ska höra mig lite omkring nu vad som behövs göras..

Tjingeling!

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag är ledig idag ;) sj?

2008-06-05 @ 12:29:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0