What happens in Vegas

Har precis vaknat från denna natts skönhetssömn och nu är det dags att ta tag i sysslorna för idag. Igårkväll var jag inne med Tobbe i stan och såg på bio. Vi såg "What happens in Vegas", vilket var en film som höll standarden. Verkligen värd att se enligt mig. Någon annan som har sett den? Kan inte förstå att den har fått så dåliga kommentarer på vissa ställen.
        Nej, kvällen var riktigt lyckad och eftersom Tobias och jag inte umgås så ofta nu för tiden var det riktigt roligt att få träffa honom igen. Det måste vi göra om Tobias.. eller vad säger du? ;)



/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Natalia

sv; haha varse;)



jag har inte sett den fil,en. men är mer än sugen!;)

2008-06-26 @ 12:42:08
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

Men det "måste" göras :-)



Man tackar och bockar för komplimangen!



Ha en fortsatt bra dag !

2008-06-26 @ 13:04:47
URL: http://jorydberg.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej elinpelin! Puh, nu var det mycket att ta igen och läsa! Du jobbar alldeles förskräckligt på sommarlovet. Vet du att "lov" = ledighet? Hoppas att du får någon liten tid att ta igen dig också, så du orkar börja skolan. Det blir nog jobbigt sista året på gymnasiet. Men du klarar nog det också. Du verkar ju vara rätt så målmedveten! -- Du kan tro vi hade det trevligt på Madeira. Mamma fick slita hela dagarna. Hon o Anita handlade mat varje dag till vårt morgonmål och till matsäck. Hon sa, att hon inte var van att slita så. Hoppas ni låter henne vila hemma nu! Hon var också väldigt duktig på att köra bil. Där har du att brås på! Det kommer att gå bra för dig på körprovet! Nu ska morfar och jag snart åka till Thaibåten, där ni var med. Det skall bli gott. Vi har inte ätit på länge. Vi hörs! Mormor o morfar

2008-06-26 @ 13:45:26
Postat av: Tobias

det ska verkligen göras om ;)

ha det bäst :D

2008-06-26 @ 14:30:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Elin

Trevligt att du tittar förbi igen mormor ;). Jodå, visst vet jag det men man vill ju ha lite pengar också (speciellt till körkortet) men också till spanienresan i höst.

Vilken tur att ni hade det trevligt på Madeira. Är faktiskt lite avundsjuk på er som fick vara nere i värmen. Har ju sett bilderna också...

Jo, vi får se hur mycket hon får vila. Trots allt så är ju hon nästan mer ledig än vad jag är nu.



Hoppas det smakar bra! =)

pussar och kramar till mormorpormor från elinpelin :P

2008-06-26 @ 15:01:04
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0