En dag närmare...

Och så har ännu en dag smugit sig förbi och jag är en dag närmare att kunna bestämma allt själv. Än är det flera månader kvar men jag kan börja se den där dagen komma närmare över horisonten. Tänk vad skönt att inte vara beroende av någon utan bara kunna bestämma allt själv...

Vad har hänt på de här timmarna sedan sist jag skrev ett inlägg då? Om jag ska vara ärlig så är det faktiskt inte så mycket. Har sovit, övningskört, gått till skolan och tandläkaren (Inga hål och fina tänder). Allting flyter på som vanligt.
        Börjar by the way bli riktigt van att gå till tandläkaren sedan jag slog ut halva framtanden när jag var mindre. De var ju tur att olyckan förde med sig något positivt. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Min kompis slog också ut sin framtand när hon var liten. Vi snurrade på sådana stänger du vet, gjorde volter och så. Eller inte jag, jag satt mest bara där på och var feg. Höhö 8-D Men då slant hon, och slog i tanden där, och så bröts halva. Där blev till och med märke i stången. Obehagligt var det! Men det är ju bra att du kan se positivt på det! :)

2008-03-19 @ 19:44:21
URL: http://spidermansdotter.blogg.se
Postat av: Natta

jo fast jag gillar att ändra på saker som jg inte gillar ;P

2008-03-19 @ 20:25:52
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Josiee

sov så gott!

2008-03-20 @ 22:03:13
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0