Fast på jobbet

Gud, det känns verkligen som att jag inte kommer ifrån jobbet för tillfället. Hade faktiskt sett fram emot att åka hem och sova i min egna säng, lämna lite smutsiga kläder m.m. Skulle även fått påskägg hemma ikväll...
        Hur som helst är det som det är och jag är helt slut. Idag har det faktiskt varit fullt ös på kvällen, till skillnad från tidigare. Hade fyra rätters till middagen, så med alla omgångar mat och drycker som folk skulle ha blev det mycket spring. Tränade även ganska mycket ben i morse på gymmet här, så det resulterade i ännu mer ont i benen.
        Just nu sitter jag och äter på dagens efterrätt: Cremé Caramel med ingefära och jordgubbsgelé. (mycket god och jag måste berömma kockarna, trots att de har mobbat ut mig idag. Detta är för att jag var den yngsta i personalen för dagen).

Har även slutat för idag så jag ska alldeles strax gå upp på rummet. Tänkte även ta en sväng i swimingpoolen och massagestolen. Hörde att de hade köpt in nya baddräkter som ingen har använt och eftersom jag inte har någon med mig är det kanon.

Så sov så gott och ha det så bra!

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Jennie

svar: nej jag har ju inte de :( har sökt ltie sommarjobb nu men inte fått svar

2008-03-22 @ 20:36:19
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Lina

Ja precis :D
ha en bra dag!

2008-03-24 @ 10:42:38
URL: http://fraaans.blogg.se
Postat av: Rebecca

Låter stressigt!

Kul med dansen, jag tycker det är så roligt att dansa, men jag vet dock inte om det så "roligt" att titta på. Eller det är det nog, jag ser nog ganska rolig ut faktiskt.. Haha! :)

2008-03-24 @ 10:53:39
URL: http://spidermansdotter.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0