Framtidsverkstad

Hola! Har idag haft fullt upp hela tiden. Största delen av dagen var jag på en framtidsverkstad om våld. Fick där bland annat se en föreläsning om gatuvåld, som jag i princip har sett förut (nästan likadan). Däremot är den föreläsningen grymt bra och jag tycker att alla gymnasieskolor borde visa den för eleverna. Kan även tillägga att jag blev intervjuad av radion på verkstaden ;)

Därefter var jag på ett möte med ungdomsrådet innan vi slutligen gick och åt på kinarestaurang. Blev att vi flummande väldigt mycket på restaurangen och var en aning högljudda. Hehe, kul var det i alla fall (även fast de andra gästerna inte tyckte det).

Jo, en sak som vi kom fram till på framtidsverkstaden är att vi ska börja vara lite varmare av oss här i Sverige. Varför inte ge mer kramar till varandra? Så ha det bra och många kramar till er!

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack elin ;)

2008-03-26 @ 21:54:03
URL: http://www.grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0