Grattis Julia! :)

Phu! Idag har jag verkligen varit i full gång hela tiden. Det hela började med att...

Jag gick upp en aning senare än vad jag borde ha gjort på morgonen. Det resulterade i att jag som vanligt fick stressa igenom alla de saker jag skulle göra. Sedan fick jag springa den kilometern som det är till min busshållplats. Det tragiska är att jag missade den buss jag skulle ta, även fast jag sprang snabbt som vinden. ;)
När jag väl kom fram till skolan var jag bara en aning fräsch efter den härliga joggingturen.

Dagen fortsatta sedan att rulla på i vanlig takt tills skolan slutade efter det simpass som min kära kompis Karin höll i. Kan tillägga för de som vill veta att man var helt slut efter det passet. Fick även kramp både en och två gånger  och var till och med tvungen att gå upp ur vattnet ibland och gå lite.

Då jag sedan gick från simhallen på väg till bussen upptäckte jag pappa sittandes i vår bil på skolans parkering. Det visade sig att han väntade på min lillasyrra som var inne och repade inför talangjakten senare denna kväll. Därför slapp jag ta bussen och fick ett utmärkt tillfälle att övningsköra lite.

Efter allt detta fick jag äntligen lite lugn och ro.. i kanske en timme. Sedan bar det av till min danslektion. Där var jag i en timme och en kvart innan jag fick springa vidare till bussen på väg till min nästa planerade sak... dansa på talangjakten i en paus (samma talangjakt där min syrra skulle sjunga).
        Allt gick tillslut jättebra och min älskade syster och hennes kompisar vann till och med sin kategori :). Eftersom vi som skulle dansa fick sitta inne i själva aulan under numren skrek jag sönder min röst lite. Men, men... det gör inte så mycket^^.

Det som har hunnits med efter jag kom hem från allting är att: städa lite på det nya rummet, bryta halva tumnageln (köttet kom fram och det började blöda = i-landsproblem), skälla på Jimmy som kom hit oanmäld. Folk måste verkligen lära sig att vissa överraskningar gillar jag verkligen inte.

Aja, men ska nog sova nu (och sluta ignorera Jimmy)
Ha det bra!

/elinpelin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0