IKEA

Idag sov jag till tro det eller ej - klockan två. Tänkte att det var lika bra att sova så länge som det var möjligt när jag väl hade chansen. Därfter lyckades jag öppna matteboken och lösa ett par uppgifter.

Dagens höjdpunkt var väl att åka till IKEA och inhandla lite nya saker. Handlade sammanlagt för 1 600, så nu är jag fattig. Tur i alla fall att jag har jobbat ihop lite mer pengar som jag får nästa månad. Det som inhandlades var:

- duntäcke (240*200 cm)
- påslakan (240*200 cm + två tillhörande örngott)
- två större kuddar med tillhörande fodral
- ett mindre kuddfodral
- skyddsöverdrag till madrassen
- en stor tavla och tillhörande ram

Hade tänkt att lägga in lite bilder men eftersom blogg.se inte tillåter detta just nu får det väl bli lite senare.

Ha det bra!

/elinpelin


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åhå så mys att åka till IKEA , har inte vart där på jättelänge :/ Hoppas du hade en trevlig dag ;P

2008-03-25 @ 23:10:49
URL: http://nathaliehagel.blogg.se
Postat av: Mormor

Goa dej Elinpelin!
Så roligt det var att läsa din dagbok.
Det kändes som om den var skriven bara för mig!
Så mycket har du inte berättat på en gång förut!
Och så vill jag be om ursäkt för att jag var så stöddig när jag skulle besvara din enkät om slang.
Det var ju så bra påhittat av dig och slang är ju inte svordomar utan bara lite förvrängning.
Maria ringde för ett par timmar sen.
Hon skulle så gärna vilja träffa er, men ni har ju fullt upp alla tre, men i sommar kanske det kan bli av någon gång!
Nästa gång skall jag läsa Julias blogg. Det var så roligt när ni kom i går och vi fick skratta och ha roligt på balkongen.
Puss och kram!
Mormorpormor.

2008-05-26 @ 16:18:56
Postat av: Elin

Hehe, va roligt för dig att få reda på lite mer om mitt liv mormor =)
Ingen fara det där med undersökningen.. jag vet hur du kan vara ibland. Fast jag måste medge att jag inte ens hörde att du sa något.
Jo, vi kan kolla med Maria och höra om hon har tid någon gång i sommar. Det värsta är att alla ska iväg på så mycket saker då också, men nån gång borde vi väl kunna ordna.
puss och kram från elinpelin

2008-06-03 @ 20:58:08

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0