jag måste...

Sitter och kikar in lite sångtexter som min syster verkar ha gjort. Det är alltid lika roligt att läsa dikter eller sånger gjorda av andra, eftersom de ofta bara har flummat ihop något (det gäller nog tyvärr mig också). Tror nog inte att hon vill att jag ska läsa dem men om hon lämnar de framme får hon väl skylla sig själv. 
        Nej, ska ta tag i skolarbetet nu som vanligt. Måste däremot nog gå ut med hunden några minuter innan. Är verkligen inget som jag ser fram emot. Tänk er den kyliga luften med duggande regn när man istället kan sitta inne i värmen under en filt och kolla på tv. Men, men det är bara att ta tag i saken.

image18


Ha det bra!

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad var det för sångtexter XD? Sånt är ju privat :S

2008-03-23 @ 12:09:36
Postat av: Elin

Ojoj, här var vi oroliga

2008-03-24 @ 22:04:05
URL: http://elinpelin19.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0