Kvällsfika

Åhh, va mysigt. Kommer precis från en liten fikastund med mamma och syrran. Älskar de små stunderna på kvällen där vi verkligen kan prata om allt möjligt. Fick även syrran att sova i min säng i natt, så då kan vi prata lite mer. Har både skrattat och gråtit rätt mycket ikväll, men även fast jag inte gillar det är det bra att kunna visa lite känslor. Men ska gå och skratta lite mer med Julia nu så ha det bra och glöm inte att skruva fram klockan en timme i natt.

Hoppas inte inlägget blev alltför flummigt :P

/elinpelin


Kommentarer
Postat av: Elina

svar: jasåjaså. men det är härligt det med! tänkte jag försökte ta lagom tills dess, men då är det ju (förhoppningsvis) vinter, så vi får se.. :-)

2008-04-01 @ 11:51:19
URL: http://trefoil.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0