My life without me

Helt sjukt va segt blogg.se är för mig just nu. Både igår natt när jag skulle gå in och nu. Nej, är det någonting som jag verkligen hatar är det sega datorer.

Förresten - kan köra en liten uppdate om filmen jag såg igår (my life without me). Den handlar om en tjej på 23 år som får reda på att hon ska dö om 3 månader. Hon bestämmer sig dock för att inte säga något till sin familj om detta och gör istället en lista på allt som hon vill hinna med den sista tiden.
        Enligt mig var filmen helt okej förutom att den var en aning för sorglig för min del. Klarar inte av snyftfilmer eftersom tårarna alltid rinner floder nerför kinderna. Kan verkligen inte hjälpa det.
        Ibland kan det däremot bli lite pinsamt - som när mamma, jag och syrran tittade på Björnbröder 1 på bio. Småbarnen kollade bara en aning snett på mig när de såg att jag satt och storgrät. Någon som har liknande problem?

image21


Ha det bra!

/elinpelin
       

Kommentarer
Postat av: Lina

Sorlig handling.. men verkar bra, måste ses! =)

2008-03-21 @ 14:08:49
URL: http://fraaans.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0