Ny TV

Ojoj, idag har det inte blivit mycket skrivande för min del. Beror väl dels på att pappa tvingade mig att ställa in alla kanaler på rätt plats på den nya tv:n han har köpt. I och för sig roligt att få lite nya grejer men det tog lite tid.
        I och med att vi ska ha den nyare tv:n nere i vardagsrummet får jag den gamla. Ni anar inte hur skönt det kommer att bli att slippa ha ett krig med resten av familjemedlemmarna om vilken kanal man ska titta på. Har bara haft en liten apparat på mitt rum, som jag har haft sen jag var tio, och för att titta på den var man tvungen att vara högst 1½ meter ifrån. Blir därför mycket bättre nu.

Hände även att jag råkade somna en liten stund när jag pluggade historia. Är så skönt att lägga sig en liten stund efter skolan. Borde väl flytta till Spanien så att jag kan sova siesta. ^^

image20



Ha det bra!

/elinpelin

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: ja men verkligen. vädret är bra skumt..
åh tack så mycket :)

2008-03-18 @ 21:57:11
URL: http://musicofc.blogg.se

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0