På jobbet nr 2

Sitter här på jobbet igen. Har förresten glömt att berätta vad jag jobbar som men kan tala om att det är som en servetris på en konferensgård.

Ikväll har det varit lagom mycket människor men som vanligt finns har det dock funnits rätt så mycket att göra ändå. Nu är det däremot bara fyra personer som sitter kvar här nere i huvudbyggnaden och vi måste vänta på att de har druckit upp sina drinkar. Ska sova över här i natt så det gör inte så överdrivet mycket att jag slutar sent. Har däremot tänkt att gå till massagestolen (som jag tidigare berättat) och kanske även ta en tur på löpbandet. Kan vara skönt att springa av sig lite godis. 
       Nej, nu ska jag gå och hjälpa till med det sista arbetet som finns att göra.

Ha det bra!

/elinpelin 

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0